Tårar rinner

Sitter vid datorn och bläddrar bland mina bilder på Cornelius. Jag saknar honom så otroligt mycket just nu. Önskar bara att han var här så jag fick krama honom, höra honom spinna, tala om för honom hur mycket han betytt för mig.

Cornelius brukade sova på golvet i badrummet i min lägenhet på Norrbacka.


Här är han på sin klöspelare som jag köpte till honom och Benjamin för nästan två år sedan, nästan alla mina julklappspengar gick åt men det var de värda.


Bröderna bus myser.


Så här trött blev Cornelius efter en promenad på övre Norrbacka.


Nerbäddad


Jag och mina grabbar.


Spaning pågår (älskar den här bilden).

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Den sista bilden är en klassiker.

2008-11-27 / 09:29:58
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Anna säger:

Saknaden av djur är stor!



Förstår om du saknar honom! Gillar också sista bilden!



Hoppas du får en fin lördag!



// KRAM

2008-11-29 / 09:11:48
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!