Hemligheter

Ja, jag erkänner jag har såna.  Det har alla människor (även djur antagligen). Finns en stor hemsk hemlighet från när jag var mycket yngre än jag är idag som jag aldrig kommer att berätta för någon. Gjorde misstaget att berätta det för någon som jag trodde jag kunde lita på en gång och det misstaget kommer jag aldrig att göra igen. Inget gott kan komma av att berätta det.  Det som hände är väl en av anledningarna till att jag är den jag är idag, har ofta undrat vem jag skulle vara om det aldrig hänt men det får jag aldrig någonsin veta.

Innan man anklagar någon för att ha hemligheter så ska man nog tänka efter vad man själv gömmer tycker jag. En av mina hemligheter är nämligen att jag vet om en hemlighet som någon annan har och den har sårat mig men jag har aldrig berättat att jag vet för det är ju en hemlighet som jag inte ska veta.

Som sagt, alla har hemligheter. Stora eller små, eller kanske en av varje eller fler. Frågan är: Är man en dålig männsika för det? Och i så fall, är alla dåliga människor?
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Skämtar du, eller är det på riktigt? :P Jag tycker väl att modellen är mer ful än själva tyget. Såg en klänning med likadant tyg, fast mer mönsteranpassat och mycket snyggare modell och funderade faktiskt på att köpa den. Fast jag har svårt att veta när jag ska ha användning för den. Nu när Jimmy o Emmas sommarbröllop blev i höstas ist. Annars hade den fan varit perfa! :P

2008-05-25 / 11:41:57
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Linda säger:

Fin profilbild, btw! :)

2008-05-25 / 18:35:25
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!