Kalas igen

Idag har vi firat Fredrik uppe på Barrstigen. Det vart inget stort kalas då Alex och Milla skulle på släktträff på Sjögärdet och pappa var upptagen med sin tapetsering så det blev bara Fredriks föräldrar och mamma. Jag bakade rabarberpaj och muffins med choklad och cashewnötter i morse efter frukosten, inget födesledagsfirande utan muffins :-)

Mattes älsklingar var med oxå förstås.




Nu är Fredrik ute på fältet med nya planet, orkade inte följa med. Tror att han tycker det är skönare att åka dit utan mig oxå, finns ju inte mycket för mig att göra därute ändå så känner mig bara i vägen för det mesta.

Fredrik med sitt nya plan.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Det var skitskoj igår på Kent! Ett fotoalbum kommer strax upp på facebook och så ska jag uppdatera bloggen strax också.

Jaha, så han pysslar med modellflyg? Ja, vissa saker får de ha för sig själva. Lika bra att man håller sig undan, hihi. :P

2008-06-29 / 12:30:55
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!