Utmaningen

Jaha du Linda, här kommer mina svar på frågorna...

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Ja, hängde väl i Gusum rätt mycket då men minns inte exakt vad jag gjorde. Tror att jag jobbade på Hästkullen den sommaren oxå. 

2. Vilka fem saker finns att göra på listan idag?
Dagen är ju snart slut men...ska svara på dessa frågor, dricka vatten, borsta tänderna, kolla att katterna har mat o vatten, sova.

3. Godis jag gillar:
Choklad!!!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär:
Köpa nåt fint kattvänligt ställe att bygga ett hus på, gärna vid en sjö.

5. Städer/Orter jag bott i:
Valdemarsvik, Norrköping
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Najs! :D Man bor ju gärna vid en sjö alltså... :)

2008-07-12 / 19:29:34
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!