Fredag 18 juli 2008

Strax före kl 11 i fredagsförmiddag var vi klara och satte oss i bilen. Skickade ett sms till Linda att nu var vi på väg. Resan upp mot Stockholm gick relativt bra, mycket bilar men inga köer. Tjugo i två hade vi hittat fram till huset där Linda och Niklas bor.
 Först blev vi bjudna på mat, vilket satt fint då vi var hungriga efter bilturen. Efter det tog Linda med oss på en promenad ner mot Mälaren.
Linda posar :-)




Fredda ville oxå vara med på bild :-)


Det här ihåliga trädet såg vi utefter vägen.


Jag och Fredda inuti trädet.


När vi kom tillbaka från promenaden vart det fika, jag hade ju bakat chokladmuffins med kokos på morgonen innan vi åkte.

I ett obevakat ögonblick försökte Linda roffa åt sig allt fikabröd ;-)


Efter fikat sprang Fredda ner till bilen efter GPS:en för att försöka hitta en väg bort från Hässelby och vidare mot Gävle


och kollar man in hans min på denna bild kan man nog misstänka att han var glad att han lyckades :-D


Niklas var hemma som hastigast innan han skulle iväg. Han hann i alla fall smaka en muffins och ställde snällt upp på en bild :-)


Strax efter att Niklas hade gått beslutade vi oss för att det nog var dags att fortsätta resan norrut, vi hade ju trots allt en bit kvar att åka. Linda följde med ut till bilen och vi tackade för den trevliga titten och sa adjö.

Någon gång mellan åtta och nio på kvällen kom vi fram till Janne och Ericas hus för att konstatera att de inte var hemma. Fredda ringde till Erica och fick reda på att de var nere på campingen hos Inge-Marie och Bosse så det var bara att krypa in i bilen igen och bege sig dit.


När vi kom dit bjöds det på korv.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Haha, jag gillar bilden på mig och Fredda ute på balkongen! På första bilden ser det ju ut som att jag har världens smalaste midja, fan! Det ändrade vi snabbt på med lite muffins, haha! :D

2008-07-22 / 11:33:43
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!