En lugn dag

Idag har vi inte gjort mycket alls och det har varit skönt. Hade väldigt ont i magen i natt så kunde inte sova värst mycket, var uppe nån gång i natt och var på toa och spydde och efter det lyckades jag somna men har ingen aning om vad klockan var då. Vaknade sen vid kvart över åtta och då kändes det bättre i magen så gick upp och åt frukost.

Förmiddagen tillbringade vi framför varsin dator. Fredda brände en hel hög skivor med musik till Erica och jag brände ut senaste halvårets bilder. Efter det åkte vi ut till Tostebo och hälsade på en av Freddas jobbarkompisar, satt bara ute i solen och fikade.

På eftermiddagen lagade vi thailåda till middag och tog en promenad tillsammans med Patrik. Nu är Fredda iväg och tränar och jag har gjort mina gummibandsövningar för nacken, var längesen sist jag gjorde det. Nu ska det bara kokas lite ägg till kvällsmaten och sen händer det nog inget mer idag.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!