Mycket bra vecka

Den här veckan ha nog varit den bästa sedan jag började på utbildningen, trots att det är eftermiddagsvecka som annars alltid brukar vara segt som tusan. Dagarna har gått fort som bara den och det har gått mycket bättre att köra TIG än MMA. Jag fick till och med massa beröm av en av lärarna idag (och han är inte den som säger nåt snällt i onödan direkt) så känner mig väldigt nöjd med den här dagen. Nu är det bara i morgon kvar oxå innan det är helg!

Blomkrukan jag byggde min andra vecka på utbildningen:
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Jag uppfattade nog aldrig vad du gjorde på din utbildning riktigt.. Fin kruka! :)

2008-05-29 / 19:59:14
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!