Mycket att göra

Blir inte så mycket bloggade nu när man är mitt i en flytt. Idag körde vi ett lass med våra bilar på morgonen och sen var vi och tränade en timme innan vi körde nästa lass med min bil och en lånad skåpbil med släp. Vi har tömt vinden och garaget nu så det allra tråkigaste är gjort.
 
När jag duschade nyss tänkte jag att det kan vara sista gången jag duschar i det här huset. Veckan som kommer duschar jag ju innan jag åker från jobbet och när helgen kommer är det dags för den officiella flytten. Jag längtar urmycket tills allt är klart så man bara kan njuta av allt det nya och av att vi faktiskt äntligen bor på landet!
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!