Ett stort steg

Idag har vi gjort något stort. Vi har lämnat vårt liv inne i den lilla staden Valdemarsvik, där vi bott i både lägenhet och parhus och flyttat ut till ett stort hus på landet. Jag trodde det skulle kännas mera sorgligt att tömma parhuset där vi bott de senaste tre åren men det gick bra, kanske kommer det kännas mera när man flyttstädat och lämnar det för allra sista gången. Vi har långt ifrån kommit i ordning här i nya huset men vi har sett till att få det viktigaste på plats. Imorrn måste jag ut och undersöka omgivingen lite mer, ska bli så otroligt kul att gå i en ny skog där jag aldrig varit förut.
 
Men nu till ett annat steg. Jag har under en längre tid känt att det börjar bli rörigt här i bloggen, massor av kategorier som jag skapade för evigheter sedan och som jag inte använder längre. Jag började gå igenom dem för att starta en rensning men jag kunde inte förmå mig att ta bort något. Allt här i har jag skrivit av en anledning, ibland för att få uttrycka känslor av alla de slag och ibland för att berätta vad som pågår i mitt liv men allra mest för att visa mina bilder som jag knäpper både här och där. Jag vill att bloggen ska vara helt original om man uttrycker sig så, så istället för att rensa stänger jag nu porten till denna blogg. Ni som följer mig behöver dock inte misströsta, Carros hörn av världen 2.0 börjar inom kort. Den är redan skapad och denna sida kommer att ligga kvar för senare beskådning både för mig själv och för andra. Den har ju blivit som en liten kalender också på ett sätt när man vill ta reda på vilken dag man gjorde vad.
 
Carros Hörn Av Världen 2.0 hittar nu HÄR. Jag hoppas att ni som följt mig här kommer att kika in även där!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Gud vad spännande!!!
En helt ny blogg! Coolt!


Lycka till!

// Kram

2013-05-05 / 07:02:10
URL: http://annasvikt39.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!