Soligt och varmt

Solen lös från en klarblå himmel när jag väntade på att mamma skulle sluta jobba.
Det är så varmt och skönt att jag sätter mig ner på asfalten en stund.
Efter att ha varit hemma hos mamma och fått hjälp med att sy om gardiner och tagit med henne ut för att titta på huset följde hon med mig hem och hjälpte mig ta ut katterna. Heidi som sist blev livrädd när hon kom ut var jätteduktig.
Tittar efter fåglar.
Till lunch idag blev det qornbitar kokta i en kryddblandning med kokosmjölk.
Körde fyra lass till huset.
Nu har jag landat i soffan tillsammans med Anthon Berg, han är ju bara för ljuvlig med krisp av cornflakes och puffat ris.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Här är det marsipankottarna som gäller! Dom är jag svag för!
Här skiner solen och det är skönt ute på balkongen.

// Kram

2013-04-26 / 07:30:51
URL: http://annasvikt39.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!