Plock plock plock

Har nästan tömt hela min garderob idag, det blev hela fem kartonger, två kassar och en sportbag med kläder och skor. Jag packade upp fyra kartonger i nya huset sedan orkade jag inte mera idag, ska ju orka jobba i natt också. Jag bytte även gardiner i tre rum så nu är det inte bara förra ägarnas gardiner som hänger uppe. Skulle ju fotat men tror ni jag kom ihåg det innan jag åkte därifrån? Nej! Får försöka komma ihåg imorrn istället.
 
Jag längtar så till helgen!!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Du borde döpa den här kategorin till " nya huset ". Och en till " Livet på landet ".

Ska bli spännande och se om du visar en rundtur när allt är färdigt och när ni har boat in er.

// Kram

2013-04-29 / 20:49:46
URL: http://annasvikt39.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!