Vårdcentralen, röntgen och akutmottagningen

Det har börjat spricka upp när jag går ut till bilen för att skjutsa mamma till vårdcentralen.
Två timmar senare är vi i Norrköping och på väg mot Vrinnevisjukhusets entré.
Efter att ha varit uppe på röntgen och sedan väntat nästan två timmar på akuten måste jag gå ut för att lägga i mera pengar i parkeringsautomaten men upptäcker att det är gratis efter klockan 18:00.
Klockan är mer än 19:30 innan vi får lämna sjukhuset och åka hemåt. Vi stannar på Frasses i Söderköping då ingen av oss ätit något förutom ett äpple sedan 12:30.
 
Nu är jag nyduschad och har slängt mig i soffan.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Vilken lång dag!

Hoppad att allt såg bra ut för mamman!

// Kram

2013-03-22 / 06:34:00
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!