Min tur

Har hela veckan känt att det är något skumt med mina ögon. Jag blinkar och blinkar och ibland är det väldigt svårt att hålla dem öppna. Trodde först att det var något på jobbet som gjorde det eftersom det känts värst på eftermiddagarna men det har inte blivit bättre under helgen så det kan det inte vara. Jag fick en allergitablett av Inge-Marie när vi var hos dem men det kändes ingen större skillnad så hon skjutsade upp mig till Hemköp så jag fick köpa ögondroppar och av dem har det blivit lite bättre.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Bara du inte går och får ögoninflammation!

Hoppas det känns bättre i ögonen!



// Kram

2012-06-04 / 09:35:44
URL: http://annalundberg.org
Nett säger:

Vad skönt att det har blivit bättre :)

2012-06-05 / 09:58:33
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!