Trevlig tisdagkväll

Efter jobbet och en välbehövlig dusch rullade jag mot Söderköping och Torstorp för att klippa Alex hår. Jag hade med mig maskinen som jag brukar använda för att klippa Fredriks hår och det brukar aldrig vara några problem. Men idag bestämde sig maskinen för att ramla sönder precis när jag drog den mot Alex huvud, det blev en fläck i nacken på honom. Inte meningen.
När även Fredrik anlänt satte vi oss till bords ute i trädgården för lite te och tunnbröd.
 
Tack för kvällsmaten och sorry för fläcken!
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hahahaha! Det blev ju snyggt!

:D

// Kram

2012-08-14 / 20:59:46
URL: http://annalundberg.org
Fläcken säger:

No problemas :-)

2012-08-14 / 21:33:43
Milla säger:

Tack för besöket och för hjälpen! Fläcken pryder honom så fint :-D

2012-08-14 / 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!