Onsdag är motorcykeldag

Fredrik i måndagskväll: På onsdag är det motorcykeldag!
Jag: Varför just på onsdag?
Fredrik: Det vet jag inte, det bara är det.

Idag är det ju onsdag och det regnar inte så det blev en liten sväng.

Förbereder för avfärd.


Som om jag inte får nog av detta på väg till och från jobbet (strax efter att jag knäppte den här bilden mötte vi Milla, jag vinkade så jag nästan ramlade av men hon såg mig inte).


Svänger in till Mekonomen för att köpa ett oljefilter till Skruttis.


Det var Millas kompis Frida som stod i kassan.


Det är väldigt blåsigt idag.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hahahaha! :D



Här har mc klubben träffar på tisdagaskvällar. Då samlas dom runt halv 7 på torget. Är en hel del cyklar!



// Kram

2011-05-27 / 10:14:44
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!