Firat far

På eftermiddagen var det dax att fira pappas födelsedag (han fyller på måndag, vilket även Benjamin gör).

Här är pappa tillsammans med sin syster Lisbeth.


Lisbeth och mamma sitter på stenbänken som pappa fick (glömde tyvärr att fota bara bänken).


Pappa på den gamla bänken.


Alex lär sig byta batteri i en av Fredriks rc-bilar.


Fredrik mekar och svär.




En ny körstil.


Mamma och Lisbeth tyckte att det var roligt att titta på när pojkarna lekte.


Syrénerna har slagit ut och doftar underbart.


Många ödlor finns i dammen.


Milla.


Mammas goda smörgåstårta.


Det är inte varje dag man får äta räkor ute i det gröna.




Så blev det i vanlig ordning UNO.


Avslutar med en flumbild som Fredrik tagit på mig.


Nä, nu får det bli sängen för mig. God natt på er!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Jag hoppas innerligt, att Fredda inte kör vanlig bil som han gör med de små bilarna! För då skulle jag inte våga åka med honom! Hädan efter är det du Carro, som får köra när ni ska någonstans! :D



Verkar ha varit en trevlig och mysig dag!



// Kram

2011-05-22 / 09:07:53
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!