Fallingebergsrundan

I söndags kördes den första Fallingebergsrundan för i år. Jag tyckte att det gick bra och jag blev inte alls så slutkörd som jag trodde att jag skulle bli. Idag när det var dax för den andra rundan var det värre. Redan trött i benen efter allt spring på jobbet och säkerligen hade jag redan vätskebrist oxå då temperaturen inne i fabriken legat mellan 33 och 45 grader under dagen och jag bara lyckats få i mig 1,5 liter vatten (brukar dricka mellan 3 och 4 liter). Drack ett stort glas juice och ett stort glas vatten innan vi trampade iväg och har haft de vanliga tre vattenstoppen uteftervägen men nu känner jag att en väldig huvudvärk är på väg. Men jag är ändå nöjd med mig själv som trots detta orkade kämpa mig igenom hela rundan. Tiden ligger på runt 1 timme och 15 minuter vilket är vad den brukar ligga på i början på säsongen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!