Min eftermiddag/kväll

Jag är på väg hem från jobbet och har precis passerat Söderköping när jag hör en smäll från bakänden på bilen och sedan "brööööööööööööööööl". Jag hörde redan igår att bilen började låte lite mer än vanligt så jag förstod redan då vad som var på gång men hoppades att den skulle hålla till på fredag då jag går på semester, men icke. När jag kom hem tittade jag in under bilen och även fast jag inte är någon expert på bilar så kunde jag se vart felet var.


In och försöka få tag på morbror Roland utan att lyckas. Zara ringer och frågar om vi vill följa med ut till banan och grilla och eftersom vi inte ätit någon kvällsmat så passade ju det bra.

Zara vid grillen.


Andreas.


Fredrik.


Sojachorizo med alldeles för mycket senap och ketchup (jävla flaskor).


Några som var väldigt intresserade av vad vi gjorde.


Det måste ju lekas lite oxå.


Under tiden har jag lyckats få tag på Roland och på Fredriks mamma som snällt nog lovat att låna mig sin bil de sista två dagarna innan semestern. Vi åker upp till Barrstigen för att hämta lånebilen och sedan vidare ut till Roland för att lämna Hondan för att sedan vända tillbaka till Viken och tanka och slutligen åka hem.

Den här ska nu ta mig till jobbet de kommande två dagarna.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!