Bilder från igår

Blev lite pyssel utomhus på eftermiddagen igår.


Mina blommor.






Fredrik oljar fönsterkarmarna.


Skräpat ner har han oxå gjort så jag dammsög och moppade i hela huset.


Var uppe en sväng på Barrstigen och levererade ett fönster. Gråmis låg på sin dyna på verandan.


På kvällen satt jag och kollade lite på Hemnet, mest för att se om Zara och Andreas hus hade kommit ut. Det hade det, HÄR kan ni se det. Men jag hittade även mitt absoluta drömhus, tyvärr är jag lite för fattig för den prislappen men drömma kan man ju alltid. HÄR kan ni kika på min dröm.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Vart ska Zara och Andreas flytta då?

2011-07-21 / 09:33:30
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!