Beslutsångest

Om två veckor har Milla och Alex inflyttningsfest och idag ska man ge besked om man kommer eller inte. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå eller inte. Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen som helst lust att gå på fest men jag vill ju inte att de ska bli ledsna och vi har ju faktiskt inte varit där så ofta. Men jag tänker att man kan ju hälsa på en stund ändå utan att dricka och sedan åka hem på kvällen eller så kan vi ju hälsa på en annan dag. Vi hade svängt in och sagt hej förra helgen när vi åkte förbi om jag inte vetat att Milla var sjuk då så därför ville vi inte störa.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!