Hemma resten av veckan

Jag fick ett sms från min personansvarige på Uniflex vid halv fem där han skrev att jag kunde vara hemma resten av veckan och vila upp mig så jag inte fick tillbaka detta. Med tanke på hur jag mår så tror jag att det hade blivit så ändå även om han inte skickat sms:et. Det enda som jag tycker är lite konstigt är att jag skulle meddela Agro detta, känns som att det borde vara deras uppgift då det var dem som tog upp det hela. Men jag skickar ett sms till arbetsledaren på Agro i morgon och skriver som det är så får han ta upp det med Uniflex om han har synpunkter.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Ja det kan ju vara bra att vara hemma så du blir ordentligt bra.Ha de gott Kramis

2011-02-15 / 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!