Min lediga fredag

Har varit en sväng till Linköping idag då Fredrik ville till Biltema. Jag tittade efter något att köpa för mina presentkort som jag fick i julklapp men hittade ingenting. Inne på Kicks hittade jag dock parfymen Samba Ice som reades ut till 50% men det var så lång kö till kassan så jag orkade inte köpa den.

Blev lunch på Eddie's. Deras vegetariska hamburgare fick mycket väl godkänt av mig.




På vägen hem stannade vi till hos Thorstorpstjejerna.




Millas golf ville inte starta men Fredrik hittade felet (en mutter som satt lös på batteriet) så nu puttrar den igen.


Lite fika fick vi.


/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!