Kiss(e)-problem

Den här synen mötte mig när jag klev ur bilen igår.


Det är mattorna som Fredrik tvättade när jag var på jobbet pga en viss herre som inte kan hålla sig till sin låda. Den lilla mattan som brukar ligga innanför ytterdörren hade en blöt fläck en morgon i veckan när jag gick upp. Den nya mattan som jag köpte till Fredrik fick vara torr högst 2 - 3 timmar. När det inte fanns någon matta på några av de ställen han brukar sätta sig på tog han den långa mattan som jag har i hallen i källaren, den har han aldrig kissat på förut.Som tur är har han låtit bli soffan nu på ett tag, det är ju lite lättare att göra rent mattorna. När jag gick upp idag och skulle göra rent kattlådan såg jag att det runnit något över golvet i Fredriks hobbyrum och när jag kikade in under bänken stod det klart att han kissat i en av Fredriks karosser som låg upp och ned där under. Vet inte vad jag ska ta mig till med den katten.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Lilla Bamse då! Tycker så synd om både Benjamin och er. Hoppas att ni får bukt med problemet. Pussa honom från mig!

2011-08-27 / 19:08:33
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!