Ikea och födelsedagskalas

Igår när Fredrik jobbat klart åkte vi mot Linköping för att gå på Ikea och sedan fira Fredriks systers man som fyllde 50. Jag tog inte en enda bild under dagen då jag inte alls hade någon lust att fota igår.

Vi har nog nästan bestämt oss för en garderob och en byrå från Ikea i alla fall.


Dock har vi väl inte riktigt kommit underfund med om vi ska ha dem i björk eller ek men jag tror att jag helst vill ha björk.

Efter Ikea åkte vi vidare ut till Fredriks syster för att fira hennes man. Han fick den blåa Hortensian som jag lade ut bilder på igår samt ett födelsedagskort. Det bjöds på en jättefin buffé med potatissallad, potatisgratäng, kyckling, skinka och massor av exotisk frukt. Till fikat fanns en väldigt orginell pistagetårta som smakade riktigt bra, ångrar nu i efterhand att jag inte fotade den för den hade så mysig färg.

Nä, nu ska jag gå och se om jag kan sparka liv i Fredrik.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

En sån där byrå har vi i sovrummet, fast vit.



Och dom slukar grejer! Ryms hur mycket som helst i lådorna :D



// KRAM

2010-05-10 / 18:51:45
URL: http://annalundberg.org
Viveka säger:

Tårtan heter Bostontårta. Om ni kommer in när jag fyller i höst så ska jag beställa en igen. Hortensian är omplanterad och har börjat växa.

Lycka till med huset

2010-05-23 / 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!