Glömsk sambo episod 2

Som vanligt på en vardagsmorgon steg jag ur sängen klockan 06.00, gjorde mina bestyr i badrummet och gick vidare ut i köket. Det första jag ser på diskbänken är Fredriks låda med mackor som han skulle haft med sig till jobbet. Nu är det så att min utbildning ligger i samma lokal som Fredriks jobb så jag skickade ett sms och frågade om jag skulle ta med lådan, fick ett "ja, tack" till svar några minuter senare.

Fredrik kläckte ur sig "ska du inte göra en glömsk sambo 2 nu då?" när jag kom hem förut och det hade jag inte haft en tanke på så där gjorde han bort sig :-)
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Han har en glömsk dag idag. Kram

2010-05-31 / 16:46:40
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Anna säger:

Nämen Fredrik då!



Snart glömmer han väl bort dig också!!! Fast då jädrans!



//KRAM

2010-06-01 / 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!