Födelsedagsfirande

Idag har vi varit ute i Hosum och grattat pappa som fyller år. Grattis grattis!

Här ser vi honom skära upp tårta.


Men det finns ett födelsedagsbarn till, nämligen min Benjamin som blir 7 år idag. Jag kan inte fatta att jag har haft honom så länge, känns som max två eller tre år sedan jag hämtade honom men tiden går fort. Nu räknas han som senior i kattvärlden.

Här har han fått räkor av "mormor".


Alex fick till sin stora förtjusning provköra Fredriks rc-bil.




En film som visar hur Fredrik kör.


Jag har ju skrivit ganska mycket om vårt kortspelande här i bloggen och idag tänkte jag att ni skulle få höra hur det kan låta oxå.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
simone säger:

Det ser riktigt mysigt :D

2010-05-24 / 13:16:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!