Min måndag

Skoldagen var väldigt varm och seg men det gick bra. Mitt mål för dagen var att klara slutprovet i ritningsläsning vilket jag gjorde utan problem.

Direkt när jag kom hem packade jag in katterna i bilen och begav mig till mamma och pappa för att sy gardin till köket. Jag lagade även ett par byxor och sydde överdraget till soffan (som jag trots att jag var så noga lyckades att göra fel på, får väl göra om det någon gång). Tyvärr glömde jag ta med kamera ut, bukar alltid ha kompakten i väskan för att jag inte ska glömma den men igår hade jag glömt att lägga ner den efter att jag använt den.

Överdraget (irriterar mig väldigt mycket att jag vände den ena pläden fel).


Efter att jag varit hemma och lämnat katterna åkte jag ner till Ica för att handla. Förutom bananer och tacokryddor fick jag med mig dessa raringar hem, de bara stod där och ropade på mig utanför affären. De ser lite slokiga ut nu men jag hoppas att de repar sig.




Igår planterade jag bäbisar från farmors garderobsblomma, hoppas att det tar sig.


Jag har länge velat ta med macrot ut i trädgården men det har blåst så dant jämt. Idag gjorde jag ett försök i alla fall.







/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Åh så fina bilder!



Ja sömning och sånt har aldrig varit min starka sida. Jag hör ju till dem att det ska gå fort. Hatar förberdelser och förarbete som uppnålning och sånt.



Härliga bilder på präskragarna!



Och tusen tack för flyttkortet som kom i dag! :D



// KRAM

2010-06-28 / 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!