Min 29:e födelsedag

Idag fyller jag 29 år och min familj har varit här och firat mig. Jag bakade två stora kladdkakor imorse (den ena står i frysen nu för den gick inte åt) som jag bjöd på.

Den allra finaste presenten fick jag redan på morgonen innan gästerna kommit. Fredrik hade beställt en tavla av en som han känner som målar väldigt bra. Tavlan är ett porträtt av min absoluta favoritbild av Cornelius och Benjamin. Jag blev så glad så jag finner inte ens några ord. Tack så jättemycket Fredrik!


Fikagästerna.






Efter fika och pratstund gick jag, mamma och Milla en liten sväng i trädgården medans pappa och Fredrik tittade på när Alex provkörde nya rc-bilen. När vi kom in igen blev det en omgång Uno. Snälla mamma bjöd därefter på mat från Hamnkrogen.






Jag testade idag pizzan Tuna med tonfisk, tomat och rödlök som var helt ok.


Tycker deras miner är underbara på följande två bilder. Om jag inte visste att det var päronsaft i tillbringaren som pappa håller i så hade jag undrat vad de fått tag på :-)




En bild på mig och Gösta tagen av Milla.


Nu följer lite bilder som jag tagit på några av mina andra presenter som jag fick idag.

En söt flaska fick jag av Milla och Alex.


Fick även presentkort på Cubus och kylskåpsblock av dem.


Av mamma och pappa fick jag pengar och en söt äggklocka.


Bosse och Inge-Marie kom med pengar och en vit orkidée (som jag ej fotat ännu).


Jag fick två blommor till, en av Milla och Alex och en av mamma och pappa, men jag har inte fotat dem heller ännu så det kommer bilder på dem senare.

Tack för en trevlig dag och för alla presenter!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Fina presenter, men tavlan var ju grym! Det där fotot på Corne och Benni har jag ju fått av dig och det sitter i ett av mina album. :)

2010-08-16 / 08:42:03
URL: http://yvlima.blogg.se/
Tina säger:

Oj vilken fin tavla!

2010-08-16 / 09:22:03
URL: http://toje.blogg.se/
Milla säger:

Underbara bilder, som alltid, syster :-)

2010-08-16 / 11:02:07
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Varför har du inte sagt att du fyller år i dag?!



glor surt



Jätte, jätte grattis i efterskott! Du verkar ha haft en bra dag!!! Och tavlan är ju bara så fin!



// KRAM

2010-08-17 / 14:32:37
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!