Den utlovade önskelistan

Jag har under ett par veckors tid tänkt lägga ut en önskelista inför min födelsedag här på bloggen men det har inte blivit av. Dels för att jag inte kan komma på så mycket som är till ett rimligt pris och dels för att jag är lite seg av mig. Men efter att ha fått påtryckning av både mamma och Milla idag så ska jag nu göra ett försök.

1. Ett mobil-strap som jag kan ha till "minikameran" så jag kan ha den om halsen, helst rosa.
2. Nya högtalare till min dator (som ser ut som blommor).


3. Ett fisheye-objektiv som jag skrev om i detta inlägg för en tid sedan.
4. Presentkort på Gina Tricot, Cubus eller New Yorker funkar alltid.


Ja, det är allt jag kan komma på just nu.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Vilka gulliga högtalare

2010-08-07 / 18:14:49
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Mamma säger:

Duktigt av dig att komma på saker.Kramis

2010-08-07 / 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!