En ledsen katt

Igår när vi kom hem från Norrköping tyckte jag att det var konstigt att inte Benjamin och Gösta kom framspringandes till dörren för att hälsa som de alltid brukar göra. När jag kom in såg jag Gösta stå under soffbordet med uppspärrade ögon och jag hörde Benjamin skrika i panik någonstans. När jag vände på huvudet såg jag en väldigt ledsen Benjamin som stod på balkongen, både balkongdörren och fönstret var stängda.  Jag sprang genast fram och öppnade balkongdörren så Benjamin kunde komma in, jag tog upp honom i famnen och kramade honom och han tryckte sig intill mig och spann (han som annars inte tycker om att bli buren). Antagligen har han försökt gå upp på fönstret för att fånga fåglar och då har det åkt igen och vi vet inte hur länge han suttit därute men antagligen en bra stund eftersom han grävt upp solrosorna i en av krukorna och använt den som toalett, vi åkte vid åtta på morgonen och kom hem vid tre. Så från och med nu får fönstret vara stängt och katterna inne när vi ska vara borta lite längre.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Stackars liten Bamse

2009-07-07 / 08:34:47
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!