En tand mindre

Var hos tandläkaren idag, det var inte kul. Jag hade fått en inflammation i tanden och jag fick två alternativ, rotfyllning eller dra ut den. Jag valde att dra ut den då tandläkaren förklarade att eftersom tanden satt som den gjorde skulle den antagligen krångla mera. Jag fick fyra bedövningssprutor men ändå gjorde det ont. Det tog en halvtimme innan tanden släppte och jag grät nästan hela tiden.
 Efteråt var jag helt skakig i hela kroppen. Jag fick en ny tid då jag ska tillbaka för undersökning och uppföljning. När jag kommit ut därifrån ringde jag till Fredrik så han fick komma och hämta mig med bilen för jag insåg att gå hem skulle jag inte klara av just då. Har haft väldigt ont ända sedan jag kom hem men nu har det börjat släppa lite. Hoppas på att kunna sova i natt, annars vet jag inte hur det ska gå i morgon.

Nu börjar det regna, stackars Fredrik som cyklat i väg för att köpa värktabletter och tekakor till mig :-(
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mupp säger:

Snutt då, du ska få lite extra mycket kramar idag.

2008-08-27 / 18:29:33
Linda säger:

Huh! Det här med tänder alltså... Inte så konstigt att så många har tandläkarskräck... :S En halvtimme för att dra ut tanden? Vilken mardröm! Hoppas att du åtminstone fick sova inatt.

2008-08-28 / 09:41:43
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!