Vår lördag

Vaknade ganska tidigt och upptäckte att det bara var 18 grader nere i köket så jag tände ljus och bestämde mig för att baka för att det skulle bli varmare. Idén till det bakade hade jag sett på internet innan men nu hittar jag inte receptet igen men det blev hur som helst "fusksemlor" alltså kardemummamuffins som man sedan fyller som en semla.
 
På förmiddagen tog vi med oss lite nybakat och besökte Barrstigen.
På eftermiddagen följde vi med pappa och Irene till en loppis i Ringarum men där fanns inget intressant alls så vi blev inte där så länge.
Väl hemma igen bjöd vi även dem på "fusksemla" och jag fick tillfälle att inviga de nya kaffemuggarna.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

är också baksugen. Men här lutar det mer åt kanelbullar och myrstackar.

Verkar ha varit en skön lördag. Vår lördag blev lugn, då F jobbade kväll. Vid fyra tiden på em fick jag ett sjuhelsike migränanfall. Så nu känner jag mig smått bakfull.

// Kram

2013-01-20 / 09:16:08
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!