Lugn söndag

När jag tvättar blir det ofta så att den torra, rena tvätten ligger kvar i tvättkorgen tills det helt enkelt inte får plats mera däri så jag måste ta upp den. Den här helgen har jag hunnit tvätta allt och idag tog jag även upp allt, det känns så skönt nu.
 
När jag som bäst höll på med tvätten i förmiddags hörde jag golfen komma upp på uppfarten, Fredrik var hemma och med sig hade han Robban och Andreas. Vi styrde ihop en trevlig fikastund med te och de sista av Millas saffransgifflar.
Det var trevligt att träffa dem igen även om det mest blev bilsnack killarna emellan.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!