Jag reste mot min längtan

Jag tog mina minnen och gav mig av
  Jag reste mot min längtan och jag reser än idag
  Ja vi träffades på caféer och barer
...Människor av alla de slag
  Vi kom från olika delar av världen
  Alla med någonting att ge
  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  Vi möts och skiljs från varann

  Orden var små men fick oss ändå att förstå
  Stunderna i livet vi aldrig upplevt och kanske aldrig får
  Vi målade bilder för varandra
Om vad livet har gett och kan ge
  Där väcktes tankar där föddes drömmar
Om att få träffas nån gång igen

  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  Vi möts och skiljs från varann

  När du föddes hur var det då?
  Jag skrattade och svarade:
  Jag var så ung så jag kommer faktiskt inte ihåg
  Men jag är uppväxt i en landsbygd där alla känner varann
  Och som en stor familj alltid måste vi skiljdes från varann

  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  Vi möts och skiljs från varann

  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  I en annan del av världen
  Vi möts och skiljs från varann

  Jag tog mina minnen och gav mig av
  Jag reste mot min längtan och jag reser än idag
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!