En räv på tre ben

När jag kom ut från jobbet idag såg jag en räv som stod utanför parkeringen. Inte vet jag hur han irrat sig in i industriområdet men jag ställde mig och tittade på den en stund. Den tittade tillbaka på mig och rorde sig lite framåt och då såg jag att den hoppade på tre ben. Den krafsade lite i snön och körde ner nosen så halva ansiktet försvann sedan hoppade den vidare. Jag satte mig i bilen och åkte runt parkeringen och stannade intill kanten för att komma lite närmare och ta en bild. Räven hade börjat krafsa i snön igen men blev väl nervös av att jag kom närmare så den linkade upp på vägen framför bilen och vidare mot nästa företag för att stoppas av en grind. På andra sidan grinden stod satt en annan förare i sin bil så jag åkte hemåt, vet inte hur det gick för den stackars räven på tre ben.
 
Bilden är inte jättebra då det enda jag hade att fota med var mobilen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!