Efter påtryckningar

Jag har under den senaste tiden fått påtryckningar från lite olika personer som läser min blogg om att de vill att jag ska ändra layouten. Idag fick jag en direkt fråga från en vän om inte hon fick pilla i bloggens utseende, jag svarade: nej tack.
 
Nu känner jag mig tvungen att ge en förklaring så här kommer den: Nej, jag har inte tagit illa upp utav något av detta men jag tycker att även om vem som helst kan gå in läsa bloggen så är den MIN och det är oxå MIN ensak om jag ändrar i den eller inte. Den största anledningen till att jag inte satt mig in mera i hur det går till eller fortsatt att ändra är att jag inte har tid. Jag befinner mig på vägen till och från jobbet och på jobbet mellan elva och tolv timmar per dag fem dagar i veckan (när jag gjorde nuvarande layout var jag arbetslös). Efter jobbet ska jag fixa mat, äta, träna, tvätta och någonstans där få tid till att varva ner och sova. På helgerna har jag helt enkelt inte ork eller lust att sitta och pilla med detta utan koncentrerar mig hellre på att uppdatera med bilder eller tankar som är mitt huvudsakliga syfte med bloggen. Nu kanske ni har lite bättre förståelse om varför jag inte ändrar layout stup i kvarten och passar det inte så tvingar ju inte jag någon att hänga här. Jag startade bloggen för MIN skull, inte någon annans.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Tina.N säger:

haha det var det dummaste jag har hört, varför bryr sig nån annan om vad du har för layout?

Svar: Ja, det kan man undra.
Carro

2013-01-02 / 20:25:14
Ullis säger:

Det gör du helt rätt i! Behåller din layout, alltså. :)

2013-01-05 / 22:24:19
URL: http://ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!