Dax för revy

Det var många år sedan jag var på nyårsrevyn men i år skulle det bli av för mamma fick biljett av oss i julklapp och idag var det dax. Det jag är mest imponerad av är hur de kan komma på allt skoj i showen, hur de kan få till det så bra när de driver med politiker och händelser. Jag hoppas att vi går nästa år igen!
 
Vi samlades hemma hos mamma för laxlasagne och fika, underbart somriga servetter hade hon hittat.
Strax före klockan 16.00 satt vi bänkade!
Jag vet att bilderna är lite suddiga då jag inte villes störa genom att använda blixt och vi fick sitta längst bak i salongen då det bara var där det fanns tillräcligt med platser så vi kunde sitta tillsammans men jag vill ändå visa dem. De är så duktiga allihop!
Pausmassage.
Jag citerar en av karaktärerna från ikväll: Ingen blir besviken här nere i Viken!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Visst är det bra. Vi var förra året oxå. Jeppe älskar det. Vi satt på andra raden :)
Kram

2013-01-12 / 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!