Ny Ixus

Funderade och klurade igår på om det skulle bli en ny Ixus i samma serie eller om jag skulle testa någon annan. Bestämde mig sent igårkväll för att det är bättre att beställa en i samma för då kan jag ju använda det minneskort jag har och har ju även ett extra batteri. Det givna alternativet för mig när jag handlar kameror på nätet är Cyberphoto så jag gick naturligtvis in där denna gången oxå. Nu är det ju tyvärr så att kameran inte finns i lager utan ska beställas direkt från leverantören och man kan inte få fram hur många dagar det tar, oavsett vilken färg man väljer. Har skickat ett mail och frågat, vill ju inte vänta hur länge som helst. Under tiden använder jag min Samsung ST-500 så jag är ju inte kameralös men det är i alla fall en Ixus 240 HS jag vill ha och det så snart som möjligt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!