Kortstrul och lite hopp

Var på spinning/core nere på gymet förut och som några gånger förut så var det strul med kortet som man använder för att ta sig in. Man går igenom två dörrar vilket medför att man ska dra sitt kort i två kortläsare, via detta system prickas man oxå av så att de vet att man går på passen man bokat. Idag kom jag inte in genom den andra dörren, ingenting hände när jag drog kortet och som tur var blev jag insläppt av en annan tjej som redan var därinne. Jag meddelade instruktören om vad som hänt och hon sa att hon skulle kolla om hon såg något fel. Efter passet sa hon till mig att det verkade varit många som råkat ut för samma sak. När jag kommer in och loggar in på bokningssidan ser jag att jag fått en varning, precis som man får om man bokar pass och sedan struntar i att gå utan att avboka. Detta har hänt förut så man har fått maila och be dem ta bort varningen och det är aldrig något problem men det börjar bli lite tråkigt nu tycker jag.
 
 
Kollade tidningen oxå och såg då en artikel som gör mig aningen hoppfull. För att läsa artikeln och se filmklippet klickar du HÄR. Jag hoppas att detta medför att jag får en anställning där och slipper bemanningsbranschen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!