Välkommen höst

Sommarmånaderna är nu slut, september tar idag sin början och hösten är på väg. Mig gör det ingenting i år, jag välkomnar hösten med öppna armar. Jag har haft den bästa sommaren på länge och nu hoppas jag på en kall och solig höst med massor av röda och gula färger (även fast den börjar med grått väder).
 
Igår när jag såg alla höstblommor blev jag så himla sugen på att göra höstkrukor men alla sommarblommornas knoppar har ännu inte slagit ut, det ser ut att bli skaplig temp nästa vecka oxå så de kanske hinner. Jag traskade ner till centrum för att dreggla lite i alla fall.
 
Valdemarsvik är invigningsort för Östgötadagarna i år och förberedelserna var i full gång.

Åh, tänk er de här blandat med lite prydnindsgräs i en urna av trä.

Men det som fick följa med hem var denna höstgrupp.
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!