Sorg i hjärtat

Ibland när jag tittar på henne fylls mitt hjärta med sorg. Jag älskar henne över allt annat men ibland påminner hon mig om alla andra som lever därute som hon gjorde. De som ingen hittar eller bryr sig om. De som aldrig får tillräckligt med mat eller ett tryggt varmt hem fullt av kärlek. Om jag bara kunde hjälpa dem alla. Tårarna rinner längs mina kinder när jag tänker på att det kunde varit så för henne om vi inte hittat henne i tid. Min älskade Heidi, må du få vara frisk och lycklig hos oss nu.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Lilla söttotten!

Vad hon har vuxit på dessa veckor! ( ser på Freddas film ). Ja, det är hemskt! Och vilken tur att ni fanns! Var nog meningen att ni skulle få henne!

// Kram

2012-10-06 / 09:13:26
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!