Min lördag

Efter en timmes pumpande på gymet åkte jag och kissarna ut till mamma och pappa.

Mamma hade bakat dessa roliga kakor, hon brukade göra dem när vi var små sa hon och jag har en svagt svagt minne av dem.


Det har varit hur skönt som helst ute i solen så Benjamin och Gösta fick vara ute dem oxå.




En liten krokus var på väg.


Fullt av snödroppar var det.




Vet inte vad denna heter men på väg upp är den.


Blomkålsmos och veggoschnitzel med röd currysås.


Det är jobbigt att vara på landet.


Pappa ville inte riktigt vara med på bild när jag försökte fota hans tjocka skägg.


Nu på kvällen fick jag ett ryck och bakade två sorters muffins, recept kommer senare.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!