Resan hemåt

Efter frukost på torsdagsmorgonen tog vi adjö av Anna och Frelle för att börja resan hemåt. Innan vi lämnar Skellefteå tankar vi bilen.
Vart bor du då? Jag bor på Sjöbotten.
Äter lunch som vi köpte på Coop i Ö-Vik.
Vi ska vandra upp till toppen på Skuleberget.
Det är väldigt brant.
Jag klättrar på.
Fredrik spanar.
Säga vad man vill om vägen upp men utsikten kan man inte klaga på.
Vi ska börja gå tillbaka ner till Naturum.
Nu tyckte jag att vi var värda varsin glass.
Här har vi kommit ännu lite mera söderut och stannat till i Sundsvall för att sträcka på benen. Ni som känner Fredrik förstår varför han valde att stå under denna skylt.
Sista bilderna jag tog under hemresan är från när vi stannade i Gävle och åt kvällsamt på Frasses.
 
Ja, där har ni vår resa i bilder. Vill tacka Anna och Frelle för att vi fick komma och hälsa på, hoppas vi inte var ivägen för mycket.
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Ni var inte i vägen!!! Tack själva för att ni ville komma upp!
Hu, att ni orkade knata upp för Skuleberget, eller föredrar Fredda att säga " fjället " :D

// Kram

Svar: Hahaha! Det var jobbigt men värt det när man kom upp. Kram
Carro

2012-07-23 / 20:25:47
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!