Norrköping

Igår bar det av till Norrköping, hade sett i reklamen att det var rea på urnor till trädgården. På Rusta hittade jag just de som jag ville ha och det var 50% på dem (tre stycken i olika storlekar). När vi efter det besökte Granngården hittade jag ett liknande set i sten som det oxå var 50% på så det fick bli att köpa dem oxå (Fredrik grymtade en aning). Har tyvärr ingen bild nu så det får jag fixa till en annan gång.
 
Efter att vi shoppat åkte vi till Norrköpings rc-bana och mötteupp Robban.
Fredrik och jag åt på Världens Bar innan vi åkte hem.
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Det är skoj å fynda! Spec när det är sånt man är ute efter.

Vilken fjuttig burgare han äter! :)

// Kram

Svar: Hahaha!
Carro

2012-07-24 / 17:42:53
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!