Uppdaterar dåligt

Det blir inte många inlägg i bloggen nu för tiden. Dels för att jag inte har så mycket tid och ork till att skriva och dels för att alla dagar känns likadana just nu, inget händer som känns värt att skriva om.

Det enda nya är att jag efter nyår börjat träna på det nyöppnade gymet Hälsobruket här i Valdemarsvik. Hittills har det blivit ett box-pass (konditions och stryrkepass inspirerat från boxning och kampsport) och två easyline-pass (cirkelträning där man tränar kondition, styrka, uthållighet och förbränning under 30-60 min). Det är jättekul men idag har träningsvärken nästan tagit kål på mig så idag har jag en vilokväll, i morgon ska jag på ytterligare ett easyline-pass och hoppas på att värken släpper lite tills dess.

Så här har jag tänkt mig träningen framöver (varje pass är en timme):

Måndagar: Box
Varannan tisdag: Easyline
Varannan tisdag: Spinning
Torsdagar: Easyline
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hm... Alla verkar ha kommit i gång med träningen. Bara jag, som fortfarande är fast i soffträsket! :D



Lycka till!



// Kram

2012-01-11 / 20:05:26
URL: http://annalundberg.org
Mupp säger:

Du är jätteduktig älskling. Kör hårt! Hångel.

2012-01-12 / 09:57:00
Mupp säger:

Du är jätteduktig älskling. Kör hårt! Hångel.

2012-01-13 / 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!