Eget ihopkok

Gjorde en gryta till nästa veckas matlådor på lite av varje som jag hittade här hemma.

Sojakorvar
Fryst broccoli
1 paprika
1 lök
2 burkar vita bönor i tomatsås
1 burk champinjoner
1 grönsaksbuljongtärning
Vitlökspulver
Pepparmix
Chiliflakes
En skvätt vispgrädde

Jag stekte korven ihop med löken och paprikan en stund innan jag hade i resten av ingredienserna och lät det koka i 20 minuter. Får se på tisdag hur det smakar (det lilla jag tog när jag smakade av var ok i alla fall).

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

Vi testade qournfileer idag men de var väldigt smaklösa men med en god sås så blev det gott.

Kram

2012-01-22 / 20:17:30
URL: http://cissishem.blogg.se/
Cissi J säger:

Ok då förstår jag. Stoffe tyckte det var jätte gott.

Kram

2012-01-24 / 21:00:57
URL: http://cissishem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!