Vår söndag

Gamla köksbordet och stolarna ska packas in i bilen och köras ut till mamma och pappa.


På vägen stannar vi för att slänga lite sopor.




Sjöhuset i vinterskrud.


Vinterväg.


Framme!


Lilla Quasimodo hade inte lämnat den varma sköna sängen idag.


Hemma igen och börjat laga mat. Kokar extra med blomkål så jag ska ha matlådor hela veckan.


Stekt lax, blomkålsmos och sweet chili-sås.


Hackade champinjoner, paprika, röd chili och schalottenlök som jag stekte i smör och blandade sedan ner det i blomkålsmoset. Det får bli veckans matlådor det.




Om en timme är det dax att bege sig till gymet för ett ABS/ASS-pass. Ska bli kul att se om man orkar ändå lite mera den här gången.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hahahaha!



Skrattade gott åt bilden, där du lagar mat... Gissa vad jag har haft på futterna under veckan :D



// Kram

2012-02-05 / 18:46:47
URL: http://annalundberg.org
Ullis säger:

Maten såg verkligen god ut. Måste göra blomkålsmos, har inte gjort det än. Trots att jag LCHF:at i ett år nu.

2012-02-05 / 21:41:47
URL: http://www.ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!