Sugen på skinka?

Jag blir så arg när jag ser det här klippet så hela kroppen skakar.

Det sägs att människan är den mest intelligenta varelsen på vår jord men borde inte en intelligent varelse förstå att det här är fel? Jag är i alla fall väldigt glad över att jag aldrig köper fläskkött och jag blir mer och mer övertygad om att valet om att leva mestadels vegetariskt är rätt. Funderingarna om att helt och hållet gå över till vegetariskt har även vaknat igen, det är nog tyvärr det enda sättet att vara 100% säker på att man inte stödjer denna sorts våld mot djuren.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!