Vilken morgon

Vilken morgon det blev! Jag vaknar av att Fredrik hänger halvvägs ner över sängkanten på sin sida. Jag lägger handen på han axel för att försöka få reda på vad han håller på med. Det visar sig att han råkat putta ner en av kuddarna på golvet och givetvis har Benjamin varit framme och pinkat på den. Jag kliver upp, tar kudden från golvet och börjar gå mot tvättstugan. När jag kommer dit lägger jag kudden i blöt och stör över tvättmedel (både pulver och flytande) för vi kan ju inte dra igång tvättmaskinen nu eftersom vi båda två ska iväg och jobba. Vad jag inte märkt då jag gick från sovrummet till tvättstugan är att det har droppat om kudden så nu är det ett spår av kattpiss efter mig. Fredrik kommer ner och rycker åt sig hink och mopp för att svabba upp så nu är det oxå klart och Fredrik har gett sig av till jobbet. Inte direkt den morgon man hoppats på men nu hoppas jag resten av dagen går bättre.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!