Julbak

Anna brukar ibland visa bilder på "Da snöhög" som finns utanför hos dem, här har ni en östgötsk sådan.
På väg till mamma.
Stenarna på kyrkogården syns knappt längre.
Shopping på Ica Vammar.
Fika.
Julbaket drar igång.
Alex fick på sin lott att diska.
Efter att jag gjort smeten hällde Fredrik upp den i formar.
Jag tar en paus och smuttar på en glögg.
Milla gör sina saffransgifflar.
Dagny övervakar det hela.
Gifflarna.
Efter baket fick vi tacos och falafel som gjorde oss så mätta att vi fick ta oss en kvällspromenad för att smälta ner det lite.
 
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Mysigt när alla är med o bakar. Gifflarna såg jätte goda ut.
Kram

2012-12-08 / 19:26:48
Anna säger:

Hm... Hur kan eran snöhög vara större än min?

// Kram

Svar: Ja, jag vet inte. Eftersom vi i södra Sverige inte får någon snö så är det märkligt :) Kram
Carro

2012-12-09 / 11:27:56
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!